Friday, December 28, 2012

sommar kommer att köpa vackra hermes Bougainvillier struts läder guld hårdvara

Jag sätter på en kjol,http://www.hermesswedenv.com/ hermes väskor handen begravd platta kjol veck, huvudet ner när jag omgjordade, såg jag på hans handrörelser och slutligen inte hålla tillbaka, sade halv-skämtsamt: "Så du också med min mamma verkligen föraktar så min klänning? "hermes uppenbarligen inte tänka så jag frågade honom, och snabbt såg upp, såg jag utseendet på förvåning blixtrade över hans ansikte, och i nästa sekund han händerna lås över min axel för att stirra på mina ögon och svarade: "Inte jag aldrig känner att du är den vackraste flickan jag någonsin sett, har denna skönhet ingenting att göra med klänningen. "

Jag äger ett par två kilo eller flera, är denna utvärdering inte jag förväntade mig, chockad jag. "Verkligen," väskor online ett leende, "Jag tror aldrig det."hermes en varm ansikte, "Vad vill du skönhet inte sett?, ligger rätt?""I hotellet första gången jag såg dig, jag ville verkligen mycket vackra, stora ögon bred runda, som om att prata, trodde du anställdes stråle guide där nya," hermes sagt. frasen tittade upp, log mot mig, "ingen kan prata med dig än så."

handväskor online är redan så bekant, jag kan se hans leende fortfarande inte kunde låta bli hjärtklappning, tillsammans med vad han sade så själfulla söt prata, och jag är inget undantag upprymd, tå, kysste henne på hans ansikte .hermes bär ofta tröjan och vindjacka, plocka upp från garderoben och började ta på.

http://www.hermesswedenv.com/

No comments:

Post a Comment